اموزش فشرده زبان انگلیسی

یا آموزش فشرده زبان انگلیسی در سریعترین زمان ممکن انگلیسی را بیاموزید

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اموزش فشرده زبان انگلیسی

۷ بازديد
بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارندبا مشکل مدرک زبان انگلیسی مواجه شده اند
و مشخص است که اگر قصد کار یا تحصیل در کشورهای خارجی را داشته باشند باید از مدتی قبل اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کرده باشند
اما در بعضی مواقع هم شاهد آن هستیم که در چند قدمی مهاجرت به تکاپوی یادگیری زبان می افتیم
در این مواقع بهترین راه حل شرکت در دوره های فشرده زبان انگلیسی می باشد
مزایای یادگیری زبان در دوره های فشرده زبان انگلیسی؟
یادگیری سریعتر زبان انگلیسی:
با شرکت در دوره فشرده زبان انگلیسی ،یادگیری زبان انگلیسی سریعتر اتفاق میفتد چون هرروز درگیر کلاس و یا تکالیف کلاس هستید. در این حالت مغز به صورت کامل در اختیار یادگیری قرار می‌گیرد و بازدهی بیشتری خواهد داشت.
صرف زمان بیشتر در طول مدت یادگیری زبان:
قبل از شروع دوره‌های فشرده زبان انگلیسی باید در روز چند ساعت را به صورت کامل به کلاس و تکالیف مربوط به آن اختصاص دهید. اگر از نظر زمانی به صورت فشرده کار می‌کنید و هیچ بازه زمانی خالی در طول روز ندارید و تنها آخر هفته‌ها چند ساعت خالی دارید، شرکت در دوره‌های فشرده زبان انگلیسی را به شما توصیه نمی‌کنیم
هزینه کمتر برای یادگیری زبان انگلیسی:
در دوره های عادی یک هزینه کمتر را در مدت زمان طولانی تری پرداخت خواهید کرد که در مجموع بیشتر از هزینه دوره فشرده خواهد بود
تاثیر بیشتریادگیری زبان
وقفه‌های زمانی کمتر بین برگزاری کلاس و انجام تکالیف و همچنین فشار بیشتر روی یادگیری مباحث باعث می‌شود مغز شما از نهایت ظرفیت خود استفاده کند.
روشهای تاثیر گذار در یادگیری فشرده زبان انگلیسی:
در دوره‌های عادی یادگیری زبان چون پروسه آموزش طولانی است، تمرکز چندانی روی ابزار یادگیری نمی‌شود. اما در دوره‌های فشرده زبان انگلیسی متفاوت است. مدرس و برنامه کلاس جوری برنامه‌ریزی شده‌اند که زبان آموز در کمترین زمان ممکن بتواند بهترین نتیجه را بگیرد. یکی از روش‌های افزایش بازدهی استفاده از ابزار مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است مانند اپلیکیشن،پادکست،موسیقی،فیلم

نحوه نگارش رزومه زبان انگلیسی (آخرین استانداردها +دانلود 20 نمونه)

نوشتن رزومه ممکن است کار دلهره آوری باشد. اگر شما قصد نوشتن رزومه دارید ما میتوانیم در اینجا طبق آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه در موسسات کاری و دانشگاهی، شما را راهنمایی کنیم.

رزومه در حقیقت تاریخچه ی کاری شما یا خلاصه ای از مهارت هایتان نیست. به رزومه تان به این صورت نگاه کنید: این یک آگهی یا تبلیغ است و شما محصول آن هستید. هدف شما این است که مسئول استخدام را متقاعد کنید که چیزی که شما میفروشید را بخرد؛ که باعث میشود شما به یک مصاحبه دست پیدا کنید. برای دستیابی به این هدف باید آن را به عنوان ابزار بازاریابی نگاه کنید. بدون این شما هیچ قدرتی ندارید.

به این فکر کنید که هر کسی تبلیغ خودش را دارد، چرا کسی باید محصول شما را بخرد؟ مسئول استخدام وظیفه ی سختی دارد که از بین تبلیغات، بهترین و مناسب ترین آن را برای شرکتش انتخاب کند. مطالعات نشان میدهد از هر ۱۰ رزومه، ۸ تای آن با یک نگاه سریع ۱۰ ثانیه ای دور انداخته میشود. پس این خیلی مهم است که بتوانید مهارت های منطبق بر کارمورد نظرتان را به خوبی به تصویر بکشید. برای کمک به انجام اینکار ما مراحل ساده ای برایتان آورده ایم که میتوانید آن را دنبال کنید تا یک رزومه بنویسید. به مراحل زیر دقت کنید:

ادامه مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.